torsdag 28. april 2011

Uro

Jeg fant fram en plastring (en sånn som skjerf henger på i butikken), en stor rosa knapp, en rosa fjær, en kunstig rosa blomst uten stilk, en rosa metallsommerfugl som egentlig er til å dekorere pakker med, rosa garn og hvit sytråd. Alle urotingene festa jeg med tråd og bandt til ringen, og jeg festa tre tråder fra ringen som gikk videre opp til røret jeg skulle henge det i. (Uroen henger nemlig på vaskerommet).





Prøvde å ta bilde nedenfra og opp, slik at motivene synes litt bedre, men det var ikke så lett å få tatt et bra bilde! Det beste jeg fikk var dette:




Denne uroen skal henge over stellematta på vaskerommet, som underholdning under kjedelige bleieskift;) Den henger såpass høyt oppe at en ikke kan leke med den, men at bebin kan strekke seg mot den. Den vil jo røre på seg når jeg blåser på den eller rører på den:)

Litt fornøyd med at det ikke er noen like rosafarger, og at det er forskjellig former på motivene. Og det beste av alt? Det er så enkelt å bytte ut motivene om de ikke skulle være interessante lenger:)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar