lørdag 14. mai 2011

Ullgenser voksen

Denne genseren i Østlandsgarn begynte jeg på i fjor høst! Men så gikk jeg lei hele prosjektet, bare rødt garn, ingen oppskrift--den er bare strikka etter mål på meg selv. Alt som var igjen var et halv erme og montering av begge ermene. Så jeg tok fatt i prosjektet igjen for ca en måned siden og gjorde den ferdig da. Håper den passer når svangerskapskiloene forhåpentligvis fordufter;)





Kjenner det blir lenge til jeg tar fatt på nytt strikke-genser-til-meg-selv-prosjekt. Nå har jeg denne genseren og Mariusgenseren, og det holder i laange baner!:)





Jeg sydde i glidelåsen for hånd, og det var lettere tenkt enn gjort. Men den kom da i på en måte:) Eneste jeg ikke er så fornøyd med på genseren er at ermene ikke er så veldig pent montert på genseren. Men jeg rakker ikke opp og gjør det på nytt. Den får heller bære preg av å være hjemmestrikka!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar