søndag 22. mai 2011

Vogndynetrekk

i rosa apekattstoff! Matcher stelleveska;) Ble mye træl og det tok lenger tid enn jeg trodde å sy sammen to rektangler, men sånn går det når jeg ikke har sånn vinkel-linjal? Sånn som ser ut som en "L"? Hadde bare målebåndet og øyemålet mitt stemmer ikke alltid! Men jeg fikk det til med tida til hjelp:)








Jeg trodde jeg var lur ved å vaske stoffene i vaskemaskina før jeg begynte med måling og klipping fordi jeg leste at det krymper litt i vask. Ved å vaske det først trodde jeg derfor at jeg var sikra at målene mine passer og at jeg ikke ender opp med et for lite trekk. Og det stemte jo! Det passa jo utmerket! MEN! Apestoffet dro seg litt i vask, så det ble litt skeivt. Men slike kosmetiske feil er da ingenting å sutre over når jeg fikk dyna til å passe inni?



Jeg sier meg fornøyd jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar