søndag 21. august 2011

2 dynetrekk

har jeg sydd med min ubrukelige symaskin! Som nevnt før så krøller undertråden seg og uansett hva jeg gjør, stiller inn og bytter om på så er det det samme tullet! Og denne gangen kom det røyk opp av maskinen... det er vel ikke et godt tegn? Er vel ikke annet å vente når jeg kjøpte den billigste symaskina jeg fant på elkjøp for 3 år siden! Jeg har bare lyst til å kasta hele maskina til gokk.. men siden jeg ikke har råd til å kjøpe ny nå, så får jeg heller træle med den jeg har.. eller gjøre som jeg måtte på det ene dynetrekket - sy den siste meteren sammen for hånd!

Tilbake til dynetrekkene!

Dette dynetrekket med sauer på er tredd på sengdyna.. trekket er 100x80 cm.






Vogndyna har fått nytt trekk; rosa med masse masse blomster på! Jeg synes det var søtt! Trekket er 80x65 cm.







Begge dynene har åpning på den ene kortsiden.

Stoffene kjøpte jeg på stoff og stil :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar