tirsdag 20. desember 2011

Ipadmappe

i skinn. Skinnet kommer fra en skinnjakke jeg bretta alt jeg klarte for å oppi posen min på et loppemarked for to (tre?) år siden. Posen kunne fylles til randen for bare 50 kr og posen min var egentlig allerede stappfull.. men på et underlig vis klarte jeg å få jakka nedi. Så nå, altså to (eller var det tre?) år senere, kom den til nytte. Dog ikke som den ble laget til.. Jeg fant fram saks og symaskin, klipte og sydde, og vips ble en skinnmappe til!



Jeg lagde mappa litt lang slik at toppen kan brettes ned over Ipaden inni slik at den ikke glir ut! I esken til Ipaden  fant jeg appleklistremerker, så jeg tok det ene og klistra det på forsiden - da vet vi hvertfall hva den er til!



Min kjære (det er hans Ipad) ble fornøyd med mappa. Jeg var på vei til å sy en innerlomme for å skjule sysømmen inni, men da sa kjæresten min at det var bare tull fordi det er jo ingen som vrenger den mappa likevel for å se inni! Og han har jo et poeng...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar