tirsdag 21. februar 2012

Spisslue

For litt siden var jeg så heldig å vinne giveawayen på bloggen Strikk og tøys, det var herlig mykt garn (Abuelita merino) i en veldig lekker ferskenfarge, og en minitommerstokk! Av garnet har jeg nå strikket en spisslue, og jeg fulgte notatene til Strikkepinnen. Lua var veldig enkel å strikke, og jeg liker passformen på den kjempegodt!



Tuva kler lua, passformen og fargen! Lua er ca str 1 år, så litt romslig er den jo, men det er ikke verre enn at den er tatt i bruk. 





8 kommentarer:

  1. Heisann Så fin lue. Knall fin. Kjekt at du har kunna brukt mine notater:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Notatene dine var gode de, og lua ble en favoritt hos meg!:) God helg til deg:)

      Slett
  2. Det garnet er så nydelig! Lua er supersøt:)

    SvarSlett
  3. Den blei jo kjempefin! Har sjølv lyst å prøve meg på denne: http://www.ravelry.com/patterns/library/beloved Men så var det den kofta då som må blir ferdig fyrst :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Den lua var søt! Den kofta jaa.. kommet ordentlig i gang med den nå, kanskje?:)

      Slett
  4. Så flott den ble! Gøy å se garnet i bruk :)Riktig god søndag til deg!

    SvarSlett