tirsdag 24. april 2012

Undertrøye

etter oppskrift fra Nøstebarnboka til Kathrine Gregersen. Strikka i Drops alpakka i fargen beige/lyslysbrun til meg selv:)


Ermene er like lange, altså.. trøya henger bare litt skeivt på kleshengeren. Deilig og myk er den, men etter at jeg vaska den så loer den noe fryktelig. Hadde på meg svart t-skjorte under da jeg prøvde den på, og den ble dekka av løse alpakkahår! Håper det blir bedre etterhvert!

Den har vært ferdig en god stund, men har ikke fått somla meg til å tatt bilde av den og legge den ut her:)


3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Den ser veldig god og varm ut:) Det er så kjedelig med klær som loer. Jeg har strikket en jakke i samme garn og den sluttet å loe etter en omgang i vaskemaskinen. Litt skummelt, men det gikk bra:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra det gikk bra. Veldig skummelt! Denne begynte å loe enda mer etter en omgang i vaskemaskina.. men om din jakke slutta å loe, så kanskje jeg skal slenge den i vaskemaskina en gang til? :)

      Slett